Subject: [siutak] h�rlev�l
From: www.sielok.hu <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 22 Oct 2004 09:32:19 +0200 (MEST)

Síelõk Hírlevele
2004. október 22. péntek.

=======================
Programajánlat a hétvégére
=======================
Hétvégére két ingyenes programot ajánlunk olvasóink figyelmébe:

2004. október 23. szombat du. 2 órától:
MOL Tempo & Style Nemzetközi Extrém Sport Jam a Budapest Arénában
A hazai extrémsport élet töretlen fejlodésének köszönhetoen, idén a MOL és
partnerei elérkezettnek látták az idot arra, hogy megrendezzék Magyarország
elso, nemzetközi sztárokat is felvonultató, fedett extrémsport gáláját.
Október 23-án a Budapest Sportaréna küzdoterének sokat látott betonja
ezúttal egy félcsonek, egy komplett gördeszkapályának és egy
snowboardsáncnak ad helyet. A BMX flatland és street, illetve a snowboard és
inline neves képviseloi nem csupán bemutatóval szolgálnak, hanem egy
úgynevezett jam session keretein belül fognak egymással megmérkozni.
Ráadásul az eseményre a belépés ingyenes, amire szintén nem volt még példa
az ország legnagyobb fedett sportcsarnokában. Bõvebb infó, részletes
program:
http://www.sielok.hu/tempo.htm

Október 24. vasárnap de. 11 órától:
Jégrevü és téli sportfelszerelés vásár a Récsei Centerben
Október 24-én vasárnap délelott 11 órakor a jégrevü sztárjai lépnek fel a
zuglói Récsei bevásárló- és szórakoztatóközpontban. Az Arton Ice
sztárvendégei között lesz Edvin Marton, a Nox, Sebestyén Júlia és Póth
Diána. Ugyanitt október 24-én téli sportfelszerelés vásár kezdodik, ahol
kedvezményes áron kaphatók sílécek, sícipok, valamint és sí- és
snowboardruházat. A vásáron a Montagna Sport által forgalmazott jetnadrágok,
valamint új és használt sífelszerelések között lehet válogathatni október
27-ig. Bõvebb infó, térkép:
http://www.sielok.hu/jegrevu.htm

=======================================
Heti utazási ajánlatunk: magyar szálloda a Planneralmon
=======================================
Steiermark legmagasabban fekvo sífalujában, a hóbiztos Planneralmonon, 1600
m magasságban fekszik a magyar tulajdonban lévõ, és magyar személyzettel
dolgozó Berghotel Landgut szálloda, amely tökéletes pályaszállás, hiszen 50
méterre fekszik a legközelebbi négyüléses lifttõl. A háromszintes hotelben
15, fürdoszobával és wc-vel felszerelt szoba áll a vendégek rendelkezésére.
A szobák 2-3 ágyasak, közülük néhány pótágyazható, illetve egy részükhöz
erkély is tartozik. Magyar nyelvu síoktató áll a vendégek rendelkezésére, a
legkisebbekre pedig babysitter felügyel a játék- és moziszobában. Sportolás
után szauna, gozfürdo, pezsgofürdo és szolárium segítik a regenerálódást. A
földszinti étteremben minden szoba saját asztalánál költheti el étkezéseit.
A vacsorákat a kandalló lobogó tüze teszi hangulatosabbá. A szórakozni
vágyókat az épület legalsó szintjén található, hangulatos koktél bár várja.
A magyar konyhafonök biztosíték arra, hogy az osztrák specialitások mellett
a vendégek a magyar konyha különlegességeit is megízlelhetik.
Bõvebb infó, fotók és árak:
http://www.sielok.hu/Landgut.htm

===============================
ADAC 2005 síatlasz - a legjobb áron!
===============================
Az ADAC 2005 német nyelvû síatlasz 840 oldalon mutatja be 5 alpesi ország:
Ausztria, Németország, Svájc, Franciaország és Olaszország síterepeit. A
kiadványban friss információ található több mint 700 sítereprol, több mint
4000 síbérletárról - összehasonlító táblázattal snowboard- és
sífutópályákról, síiskolákról, síóvodákról, több mint 5000 szálláshelyol, a
nyáron is síelheto terepekrol és fedett sícsarnokokról, mindez több mint 300
friss fotóval és 250 panorámatérképpel illusztrálva.

Újdonság, hogy a síatlaszban szereplo kuponok ellenében jelentos (akár 50%)
kedvezmény veheto igénybe a síbérlet árából több síterepen. Ajándék: a
legújabb ADAC síatlaszhoz mellékelt 32 oldalas füzetben az USA és Kanada
legszebb 30 síterepérol található ismerteto, címekkel, fotókkal és téli
panoráma-térképekkel.

A könyvhöz tartozó CD az Alpok síterepeinek több kritérium szerint keresheto
adatbáziását, a síbérletárak összehasonlító táblázatát, háromdimenziós mozgó
panorámaképeket és a síterepeken található mintegy 5000 szálloda és panzió
adatait tartalmazza.

Ára bruttó: 5.000 Ft + 800 Ft postaköltség

A 2004 évi síatlasz most jelentõs kedvezménnyel, 3000 Ft-ért megrendelhetõ
az alábbi címen:
http://www.sielok.hu/ADAC.htm

Kellemes böngészést kívánunk! Az idén még sok újdonsággal jelentkezünk.

Üdvözlettel:
a Síelõk Weblapja Szerkesztõsége
http://www.sielok.hu
http://www.sieles.hu

 

-----------------------------------------------------------------
Feliratkozás: [email-masked]
Leiratkozás: [email-masked]